Gyakori kérdések (FAQ)

Vásárlás előtti kérdések

A megrendelni kívánt termék kosárba rakása bizonyos esetekben hibaüzenettel meghiúsul, ez főleg akkor jelentkezik, ha google vagy más keresőkben talált linkről érkezik oldalunkra.
Ilyen esetekben az alábbi megoldásokat javasoljuk:
1. A böngésző felső címsora, ha  https://www.arixshop.hu....-val kezdődik, akkor a www és a pont karakterek eltávolítása után az esetek többségében a hiba megszűnik. Átírás után marad a https://arixshop.hu és esetleg további karakterek. 
2. A böngésző felső címsorába ismételten írja be csak az arixshop.hu vagy a www.arixshop.hu címet (vagy kattintson az utóbbi linkre).
3. Próbálkozzon másik böngésző alkalmazásával belépni a felületre.
4. Rendelését email formájában küldje el (számlázási adatok, telefonos elérhetőségek megadásával), ilyen esetben írásban (ellenőrzésre és elfogadásra) visszaigazolást küldünk.
Amennyiben ilyen, vagy hasonló hibát talál, szívesen fogadjuk, ha erről tájékoztat minket (hívjon, kérjen visszahívást vagy jelezze írásban akár az oldal alján lévő "Kapcsolatfelvétel" menüpontot használva) 

A regisztráció nem kötelező, de későbbi rendelések esetén előnyökkel járhat.

Lehetőség van a rendelés állapotának ellenőrzésére, kedvencek rögzítésére, korábbi rendelések megtekintésére, a kosárba már betett termékek az oldal elhagyása után sem vesznek el, a számlázási és szállítási címeket nem kell ismételten megadni.

Néhány termék esetében van minimális rendelési mennyiség. Ha külön írásban vagy telefonon jelzi részünkre, hogy kevesebbet szeretne vásárolni, akkor lehetőségünk szerint igyekszünk azt megoldani. Ilyen lehet pl. a különböző színváltozatú azonos termék, mely összességében meghaladja a minimálisan feltüntetett darabszámot (pl. golyóstoll, síbérlettartó stb.). Vásárlási értékhatár megkötés nincs.

Az igényelt termék szállítási/átvételi ideje nagyban függ annak típusától, mennyiségétől, és a pillanatnyi bel- és külföldi raktárkészlettől.
Általánosságban rövid határidővel (akár 24 órán belül is) biztosíthatók bizonyos termékek, de átmeneti hiány esetén a termékek beérkezésének ideje elérheti az 1-2 hetet, ritkán ennél hosszabb időt is.
Információt telefonon vagy email-ben kérhet.
Rendelés leadása után, a megrendelés visszaigazolásaként (mely történhet írásban vagy telefonon történő visszahívás útján), minden esetben igyekszünk a legrövidebb időn belül tájékoztatni a várható teljesítés időpontjáról.
A rendelés leadása után érkező automatikus összesítés nem jelenti a 100%-os teljesíthetőséget, kérjük várja meg az ezt követő visszajelzésünket.

Ezeket az igényeket a megjegyzés rovatban is feltüntetheti, de külön email-ben is leadhatja. A leadott rendeléseket összesítjük, majd az összesített visszaigazolást ellenőrzésre és elfogadásra email-ben juttatjuk el.

Nem, az online felületeken megjelenő termékeken kívül széleskörű beszállítói kapcsolat aruválasztékából tudunk igény alapján ajánlatot adni.

A számlázási adatok és a termékre vonatkozó pontos információk megadásával email-ben is leadható az igény.

Igen, ilyen igényt természetesen igyekszünk a legrövidebb időn belül teljesíteni.
Segítség lenne részünkre ha jelzi, hogy a visszahívást milyen időszakban tudja fogadni (pl. hívhatjuk reggel 8.00 és este 19.00 között)
A visszahívás kérése történhet telefonon, email útján vagy akár az oldal alján lévő "Kapcsolatfelvétel" menüpontot használva.

A webshopban található termékek, a teljes választéknak csak egy része.
Széles beszállítói háttérrel rendelkezünk, a hazánkban forgalmazott reklámajándékok, promóciós ruházati termékek, naptárak  majdnem mindegyike beszerezhető.
Kérjük juttassa el a termékre vonatkozó legfontosabb információkat, vagy azok valamelyikét (pl. cikkszám, megnevezés, kivitel, méret, kívánt mennyiség stb.).
Amennyiben kevés rendelkezésre álló adatot ismer a termékről, akkor segítség lehet, ha esetleg fotót is mellékel kérelméhez.

Igen, nincs különbség a magánszemély és vállalkozás kiszolgálása között.

Árak, kedvezmények

Áraink forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t, de a termékek adatlapján a nettó ár is látható.
Igen, a számla végösszege alapján az alábbi kedvezményeket biztosítjuk:
- mennyiségi kedvezmény 
- értékhatárt meghaladó rendelés esetén:
  1. szállítási költség kedvezmény 
  2. fizetési kedvezmény, amennyiben előreutalással, vagy személyes átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával* fizetik a számlát 
     * bankkártyás fizetés esetén a kedvezmény kisebb az előreutalásnál vagy készpénzfizetésnél biztosított összegnél 
       (Bankkártyás fizetés, de utánvétes szállítás esetén nem jár fizetési kedvezmény!)
Az alábbi esetekben nem, vagy csak korlátozottan érvényesek:
- mennyiségi kedvezmény csak a termékekre adható
- az akciós árú termékekre további mennyiségi kedvezmény már nem biztosítható, amennyiben az automatikus visszaigazolásban (technikai probléma miatt) a rendszer hibásan ezt érvényesíti, akkor az Arix Kft. jogosult ezen hiba korrigálására, ilyen esetben módosított visszaigazolással értesítjük a vevőt
- fizetési kedvezmény (értékhatárt és fizetési módot figyelembe véve) a termékekre és az emblémázással összefüggő árakra is érvényes

Áruátvétel, szállítás, fizetés

Igen, irodánkban átvehetők a megrendelt termékek.
Mivel nem minden esetben van tartózkodunk az irodában, ezért az átvétel időpontját előre egyeztetni kell.

Személyes átvétel esetén az irodánkban, csomagküldés esetén futárszolgálattól függően van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Online fizetésre pillanatnyilag nincs lehetőség.


A rendelés leadásakor kapott automatikus visszaigazolásra még ne utaljon!
Az utaláshoz számlaképet küldünk (a számlán szerepel a bankszámlánk száma).
Kérjük a megjegyzés rovatba tüntesse fel a számlánk számát is.

A mindenkori belföldi és külföldi raktárkészlet, valamint az esetleges emblémázási idő összessége határozza meg az átvétel időpontját.

A szállítási költség függ a fizetési módtól és a vásárlási összegtől, november-december hónapban kiegészül a PEAK felárral.
A fizetendő díjról a tájékoztatást az oldal alján található vásárlási információk menüpontban találja meg.
A díjmentes szállításra vonatkozó  információt az oldalunk felső mezőjében is megjelenítjük.

A PEAK felár a szerződött futárszolgálat által felszámított, csúcsszezonra vonatkozó többletköltség.
Ezen költség november 1. és december 31. között feladott csomagokra érvényes.

Emblémázás

Természetesen, termékeink cégesíthető, emblémázható felületekkel rendelkeznek, a reklámajándék funkciójuk a logózást követően valósul meg. 
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.

Az emblémázási ár nagyban függ a darabszámtól, a technológiától, a színek számától, az alapanyag típusától, kell-e ki és becsomagolni az emblémázott terméket stb., ezért ilyen igényre külön árajánlatot adunk.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.
Sajnos technológiáink (a magas előkészítési költségek miatt) csak nagyobb darabszám esetén megfizethetők.
Emiatt nem tudunk ilyen igényeket teljesíteni.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.

Bizonyos esetekben erre van lehetőség, de egyedi elbírálás szükséges hozzá.
Jelezze igényét, ha tudjuk teljesítjük.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.

Emblémázáshoz általában vektoros vagy pl. digitális nyomáshoz nyomdakész grafikai állomány szükséges.
Szükség van az embléma helyére, méretére, szöveg esetén (ha nincs görbére konvertálva) a betűtípus meghatározására vagy a fontkészlet eljuttatására, illetve a nyomat színére (Pantone skála alapján).
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.

További kérdések feltöltése folyamatban van.....