Gyakori kérdések (FAQ)
Vásárlás előtti kérdések
Lehetőség van a rendelés állapotának ellenőrzésére, kedvencek rögzítésére, korábbi rendelések megtekintésére, a kosárba már betett termékek az oldal elhagyása után sem vesznek el, a számlázási és szállítási címeket nem kell ismételten megadni.
Az igényelt termék szállítási/átvételi ideje nagyban függ annak típusától, mennyiségétől, és a pillanatnyi bel- és külföldi raktárkészlettől.
Általánosságban rövid határidővel (akár 24 órán belül is) biztosíthatók bizonyos termékek, de átmeneti hiány esetén a termékek beérkezésének ideje elérheti az 1-2 hetet, ritkán ennél hosszabb időt is.
Információt telefonon vagy email-ben kérhet.
Rendelés leadása után, a megrendelés visszaigazolásaként (mely történhet írásban vagy telefonon történő visszahívás útján), minden esetben igyekszünk a legrövidebb időn belül tájékoztatni a várható teljesítés időpontjáról.
A rendelés leadása után érkező automatikus összesítés nem jelenti a 100%-os teljesíthetőséget, kérjük várja meg az ezt követő visszajelzésünket.
Ezeket az igényeket a megjegyzés rovatban is feltüntetheti, de külön email-ben is leadhatja. A leadott rendeléseket összesítjük, majd az összesített visszaigazolást ellenőrzésre és elfogadásra email-ben juttatjuk el.
A számlázási adatok és a termékre vonatkozó pontos információk megadásával email-ben is leadható az igény.
Segítség lenne részünkre ha jelzi, hogy a visszahívást milyen időszakban tudja fogadni (pl. hívhatjuk reggel 8.00 és este 19.00 között)
A visszahívás kérése történhet telefonon, email útján vagy akár az oldal alján lévő "Kapcsolatfelvétel" menüpontot használva.
A webshopban található termékek, a teljes választéknak csak egy része.
Széles beszállítói háttérrel rendelkezünk, a hazánkban forgalmazott reklámajándékok, promóciós ruházati termékek, naptárak majdnem mindegyike beszerezhető.
Kérjük juttassa el a termékre vonatkozó legfontosabb információkat, vagy azok valamelyikét (pl. cikkszám, megnevezés, kivitel, méret, kívánt mennyiség stb.).
Amennyiben kevés rendelkezésre álló adatot ismer a termékről, akkor segítség lehet, ha esetleg fotót is mellékel kérelméhez.
Igen, nincs különbség a magánszemély és vállalkozás kiszolgálása között.
Ilyen esetekben az alábbi megoldásokat javasoljuk:
1. Próbálkozzon másik böngésző alkalmazásával belépni a felületre.
2. Rendelését email formájában küldje el (számlázási adatok, telefonos elérhetőségek megadásával), ilyen esetben írásban (ellenőrzésre és elfogadásra) visszaigazolást küldünk.
Amennyiben ilyen, vagy hasonló hibát talál, szívesen fogadjuk, ha erről tájékoztat minket (hívjon, kérjen visszahívást vagy jelezze írásban akár az oldal alján lévő "Kapcsolatfelvétel" menűpontot használva)
Árak, kedvezmények
- mennyiségi kedvezmény
- értékhatárt meghaladó rendelés esetén:
1. szállítási költség kedvezmény
2. fizetési kedvezmény, amennyiben előreutalással, vagy személyes átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával* fizetik a számlát
* bankkártyás fizetés esetén a kedvezmény kisebb az előreutalásnál vagy készpénzfizetésnél biztosított összegnél
(Bankkártyás fizetés, de utánvétes szállítás esetén nem jár fizetési kedvezmény!)
- mennyiségi kedvezmény csak a termékekre adható
- az akciós árú termékekre további mennyiségi kedvezmény már nem biztosítható, amennyiben az automatikus visszaigazolásban (technikai probléma miatt) a rendszer hibásan ezt érvényesíti, akkor az Arix Kft. jogosult ezen hiba korrigálására, ilyen esetben módosított visszaigazolással értesítjük a vevőt
- fizetési kedvezmény (értékhatárt és fizetési módot figyelembe véve) a termékekre és az emblémázással összefüggő árakra is érvényes
Áruátvétel, szállítás, fizetés
Igen, irodánkban átvehetők a megrendelt termékek.
Mivel nem minden esetben van tartózkodunk az irodában, ezért az átvétel időpontját előre egyeztetni kell.
Online fizetésre pillanatnyilag nincs lehetőség.
Az utaláshoz számlaképet küldünk (a számlán szerepel a bankszámlánk száma).
Kérjük a megjegyzés rovatba tüntesse fel a számlánk számát is.
A mindenkori belföldi és külföldi raktárkészlet, valamint az esetleges emblémázási idő összessége határozza meg az átvétel időpontját.
A fizetendő díjról a tájékoztatást az oldal alján található vásárlási információk menüpontban találja meg.
A díjmentes szállításra vonatkozó információt az oldalunk felső mezőjében is megjelenítjük.
Ezen költség november 1. és december 31. között feladott csomagokra érvényes.
Emblémázás
Természetesen, termékeink cégesíthető, emblémázható felületekkel rendelkeznek, a reklámajándék funkciójuk a logózást követően valósul meg.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.
Emiatt nem tudunk ilyen igényeket teljesíteni.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.
Bizonyos esetekben erre van lehetőség, de egyedi elbírálás szükséges hozzá.
Jelezze igényét, ha tudjuk teljesítjük.
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.
Szükség van az embléma helyére, méretére, szöveg esetén (ha nincs görbére konvertálva) a betűtípus meghatározására vagy a fontkészlet eljuttatására, illetve a nyomat színére (Pantone skála alapján).
Részletes információkat az oldal alján található emblémázás menüpont alatt talál.